کنسرو سبزی خشک

میوه های کنسرو شده یا منجمد شده و سبزی خشک قورمه سبزی در خانه یا خریداری شده در فروشگاه نیز ممکن است برای ساخت چرم استفاده شوند. میوه را آبکش کنید و مایع را ذخیره کنید.

برای هر چرم 13 در 15 اینچی از 1 پیمانه میوه استفاده کنید. میوه را پوره کنید تا یکدست شود.

اگر خیلی غلیظ است، مایع را اضافه کنید. به ازای هر 2 فنجان میوه با رنگ روشن، 2 قاشق چایخوری آب لیمو یا ⅛ قاشق چایخوری اسید اسکوربیک (375 میلی گرم) اضافه کنید تا از تیره شدن آن جلوگیری کنید.

سس سیب را می توان به تنهایی خشک کرد یا به عنوان یک اکستنشن به هر پوره میوه تازه اضافه کرد. ترشی را کاهش می دهد و چرم را صاف تر و انعطاف پذیرتر می کند.

آماده کردن سینی ها
برای خشک کردن در فر سبزی خشک خانگی  ، یک قالب کوکی 13 در 15 اینچی با لبه ها خوب کار می کند. تابه را با پوشش پلاستیکی بپوشانید و مراقب باشید که چین و چروک ها صاف شوند. از کاغذ مومی یا فویل آلومینیومی استفاده نکنید.

اقلام قرار داده شده روی سینی ها نباید لمس شوند. بین وسایل برای جریان هوا فاصله ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که در پایان زمان خشک شدن با دقت بیشتری غذا را تماشا کنید، زیرا کاهش رطوبت باعث می شود غذا سریعتر خشک شود و ممکن است بسوزد.

برای خشک کردن بسته بندی سبزی خشک خانگی در دستگاه آب‌گیری، ورق‌های پلاستیکی با طراحی خاص خریداری کنید یا سینی‌های پلاستیکی را با پوشش پلاستیکی بپوشانید.

ریختن چرم
چرم های میوه و سبزی خشک را می توان در یک ورقه بزرگ (13 اینچ در 15 اینچ) یا چند قطعه کوچکتر ریخت. پوره را به طور مساوی با ضخامت حدود ⅛ اینچ در سینی خشک کن پخش کنید. از ریختن پوره خیلی نزدیک به لبه ورقه کوکی خودداری کنید.

چرم های میوه ای بزرگتر زمان بیشتری برای خشک شدن دارند. زمان تقریبی خشک شدن 6 تا 8 ساعت در آبگیر یا حداکثر 18 ساعت در فر می باشد.

  • منابع:
    • تبلیغات: 
    1. ۲۳ پیشنهاد افراد ثروتمند جهان برای پولدار شدن
    2. استفاده از محافظ چشم در هنگام استفاده از پمپ هواکش
    3. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
    4. کمپوت آلبالو پیوندی گیلاسی صنعتی

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.