کفش های چرمی چقدر دوام می آورند؟

به طور متوسط، کفش های چرمی در صورت استفاده روزانه حدود 2 سال دوام می آورند. کفش‌های چرمی باکیفیت‌تر معمولاً ۵ تا ۷ سال دوام می‌آورند، در حالی که کفش‌های چرمی با کیفیت پایین‌تر بین ۶ تا ۱۲ ماه دوام می‌آورند.

اما به یاد داشته باشید که این فقط یک شکل توپ است. یک چیز وجود دارد که نمی توانم به اندازه کافی بر آن تاکید کنم – هر کفشی متفاوت است. تنها دو نکته ای که هنگام محاسبه سن کفش باید به آن توجه کنید کیفیت و کاربرد آن است.

کفش مردانه چرم طبیعی کلاسیک کد021

کیفیت
درسی که در زمان تولید کفش آموختم، کیفیت پادشاه است.

بوت ماندگار
اگر کفش خوش دوخت باشد، دوام بیشتری نسبت به کفش‌های ارزان قیمت «چرمی» و یا قیمت کفش ایمنی ملی که متفاوت در فروشگاه‌های فست مد می‌بینید، خواهد بود.

کیفیت یک کفش را یک فرد غیر حرفه‌ای می‌تواند تنها با نگاه کردن به دو چیز تعیین کند:
قیمت
مواد

قیمت
چند صنعت وجود دارند که در آن ها چیزی را که برای آن پول می پردازید دریافت می کنید. کفش یکی از آنهاست. اگر برای یک جفت چکمه چرمی 30 دلار پرداخت کرده باشید، به احتمال زیاد کیفیت بالایی ندارند و ظرف 6 ماه از بین می روند.

از طرف دیگر، اگر بیش از 400 دلار برای یک جفت چکمه چرمی پرداخت کرده باشید:
آنها 5+ سال برای شما دوام خواهند آورد.

مواد
اگر کفش‌های شما از پلاستیک یا همان طور که برندها دوست دارند از چرم ساخته شده باشند، ممکن است کفش‌های شما حتی سه ماه هم دوام نیاورند.
واقعیت جالب: بیشتر کفش های چرم دو برابر پلاستیکی نسبت به چرم دارند. از سوی دیگر، کفش‌های چرمی مرغوب حتی ممکن است چندین دهه عمر کنند، اگر به درستی از آن‌ها مراقبت کنید.

استفاده
عامل مهمی که نمی‌توانیم هنگام محاسبه سن بالقوه یک جفت کفش نادیده بگیریم، نحوه استفاده کاربر از آن است. هیچ معیار یا عددی وجود ندارد که بتوانم برای این اطلاعات به شما بگویم. شما باید از عقل سلیم خود استفاده کنید.

آشنایی با روش رنگ کردن دوباره کفش | چرم سی سی

کفش پاشنه 3 سانتی

چکمه های جیر ماندگار
اگر برای دویدن در شهر از کفش‌های چرمی درجه یک استفاده می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که حتی 6 ماه دوام نمی‌آورند.

دوام کفش های چرم مصنوعی چقدر است؟
بسته به کیفیت کفش معمولاً 6 تا 12 ماه دوام می آورند. به عنوان یک قانون کلی، هرچه پلاستیک بیشتر در کفش باشد، دوام آن کمتر است. فقط زمانی سراغ کفش های چرم مصنوعی بروید که گزینه دیگری ندارید یا اگر گیاهخوار هستید. حتی کفش های چرم اصل با کیفیت پایین تر از کفش های ساخته شده از چرم مصنوعی دوام بیشتری دارند.

ماندگاری چکمه های چرمی چقدر است؟
یک چکمه چرمی خوب معمولاً حداقل دو سال دوام می آورد. چکمه‌های گران‌قیمت معمولاً بیش از 5 سال دوام می‌آورند، مشروط بر اینکه استفاده نامناسبی نداشته باشد. چکمه‌ها به‌طور کلی کفش‌های سختی هستند و نسبت به مدل‌های لباس‌پوش‌تر خود ضربه بیشتری را تحمل می‌کنند.

ویژگی های کفش چرمی استاندارد|کهن چرم

دوام زیره های چرمی چقدر است؟
زیره های چرمی یکی از دو نوع اصلی زیره هستند که در کفش چرم پاشنه سه سانتی یافت می شوند. اگر هر روز کفش‌هایتان را می‌پوشید و زیاد راه می‌روید، احتمالاً زیره‌های چرمی ۱۲ ماه دوام نمی‌آورند.

کفش های گران قیمت چقدر دوام می آورند؟
کفش های گران قیمت معمولا 5 تا 10 سال دوام می آورند، به شرطی که از آنها مراقبت شود و در معرض استفاده خشن قرار نگیرند.