نتایج تحقیقات بر روی قهوه ترک فله در دانشگاه های بزرگ جهان اعلام شد

آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند از مصرف کافئین و قهوه ترک فله برای کودکان زیر 12 سال و از مصرف هرگونه نوشیدنی انرژی زا برای همه سنین خودداری شود. برای نوجوانان 12 تا 18 ساله، توصیه می شود که کافئین به 100 میلی گرم در روز محدود شود.

در دوزهای بالا، کافئین می تواند اضطراب را افزایش دهد، خواب را مختل کند و باعث ناراحتی دستگاه گوارش شود. دوزهای بسیار بالای کافئین حتی می تواند سمی باشد.

کافئین می تواند خواب نوجوان را مختل کند، بنابراین نوشیدن قهوه در ساعات مدرسه بهتر از بعد از ظهر است.با این اوصاف، قهوه فقط باید برای دانش آموزان دبیرستانی سرو شود و کافئین باید محدود شود.

یک فنجان قهوه حاوی تقریباً 95 میلی گرم کافئین است، بنابراین هنگام در نظر گرفتن اندازه نوشیدنی هایی که باید به دانش آموزان ارائه دهید، مطمئن شوید که قسمت قهوه نوشیدنی را در 1 فنجان یا 8 اونس نگه دارید. برای قهوه فوری، این حدود 1 قاشق چایخوری خشک است.

هنگام مقایسه نوشیدنی های قهوه با سایر نوشیدنی های حاوی کافئین، مانند نوشابه و نوشیدنی های انرژی زا، مزایای واضحی وجود دارد.

قهوه غنی از آنتی اکسیدان همراه با شیر غنی از مواد مغذی، گزینه نوشیدنی سالمی را برای دانش آموزان فراهم می کند که بسیار بهتر از نوشابه های گازدار و نوشیدنی های انرژی زا فاقد مواد مغذی است.

در حالی که کافئین باید محدود شود، فوایدی نیز دارد. مصرف کافئین با بهبود خلق و خو و عملکرد مغز، افزایش هوشیاری و افزایش عملکرد ورزشی مرتبط است. کافئین همچنین ممکن است به افزایش متابولیسم کمک کند و وزن سالم را افزایش دهد.

انجمن قلب آمریکا به نوجوانان توصیه می کند قندهای اضافه شده را به 24 گرم (~ 6 قاشق چای خوری) در روز محدود کنند. کودکان و نوجوانان آمریکایی در حال حاضر سه برابر مقدار توصیه شده مصرف می کنند .

قهوه تلخ است، بنابراین بچه های زیادی را پیدا نمی کنید که آن را سیاه می نوشند. برای کنترل محتوای قند و مواد تشکیل دهنده، نوشیدنی ها و شربت های طعم دار را از ابتدا تهیه کنید. با نماینده Dairy MAX خود تماس بگیرید تا یک نسخه از دستور العمل های جدید آنها را که با شکر واقعی تهیه شده است دریافت کنید!