مایع دستشویی صدفی گلرنگ ضرر بسیار زیادی برای گلهای مریم دارد

پاک کننده های دست و صابون ها دارای فرمولاسیون های بسیار متنوعی هستند که برای استفاده در بسیاری از محیط های کاری متفاوت طراحی شده اند.

صابون دست می تواند سخت باشد – مانند صابون سنتی – نرم یا کاملاً مایع باشد.

در بیشتر موارد، سختی صابون به این بستگی دارد که آیا مواد سفت کننده به مخلوط پایه اضافه شده اند یا نه (به همین دلیل است که بسیاری از صابون های 100% طبیعی نرم تر و سریعتر تخلیه می شوند).

مایع دستشویی صدفی گلرنگ دارای مواد مرطوب کنندگی بسیار زیادی می باشد.

آرایش دقیق پاک کننده دستی که استفاده می کنید هر چه باشد، عملکردها و ویژگی های اصلی آن احتمالاً در کل بسیار مشابه هستند (به استثنای برخی از فرمول های تخصصی):

اکثریت قریب به اتفاق صابون های نواری اساساً مخلوطی از چربی ها و روغن های حیوانی یا گیاهی هستند.

اینها با یک محلول قلیایی قوی و اغلب برخی از انواع عطر یا عطر ترکیب می شوند.

مایع دستشویی

اگر مرطوب‌ کننده‌ها اضافه نشود، بیشتر صابون‌هایی از این نوع به دلیل سطح pHشان تا حدودی برای بسیاری از انواع پوست خشک می‌شوند.

شوینده‌ها و پاک‌ کننده‌های مایع بر پایه نفت هستند و از مواد امولسیون‌ کننده و تثبیت‌کننده استفاده می‌کنند تا قوام ابریشمی و آشنای خود را به آن‌ها بدهند.

علاوه بر این، بسیاری از برند های پیشرو از تولیدکنندگان صابون دست صنعتی اغلب اثربخشی خود را با محلول‌های ضد باکتری، حلال‌های چربی‌ زدا یا ساینده‌های ملایم افزایش می‌دهند.

صابون های مایع دست نیز به راحتی با سایر مواد مانند مرطوب کننده ها ترکیب می شوند تا به فرمول غیر خشک کننده و متعادل با pH دست یابند.

تمام صابون‌ها و پاک‌کننده‌ های دست مایع در نهایت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از بین بردن چربی، باکتری و سایر آلودگی‌ها از روی پوست آسان‌تر شود.

مواد فعال موجود در صابون‌های دست صنعتی به حل شدن و رقیق شدن کثیفی‌های سرسخت کمک می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا قبل از شستن و شستشو با آب راحت‌تر مخلوط شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.