سفت بودن آنها مطمئن شوید پوسته ها باید شفاف و به رنگ سبز مایل

مهم است که میگوی با کیفیت بالا و تازه ای را انتخاب کنید که آسیب دیده، عفونی یا آلوده نباشد.

هنگام خرید میگوی خام، از سفت بودن آنها میگو زنبوری هندیجان شوید پوسته ها باید شفاف و به رنگ سبز مایل به خاکستری، قهوه ای مایل به صورتی یا صورتی روشن باشند لبه های سیاه یا لکه های سیاه روی پوسته ممکن است نشان دهنده افت کیفیت باشد (17).

علاوه بر این، میگوی خام و میگو سوخاری پفکی شده باید بوی ملایم، «شبیه اقیانوس» یا شور داشته باشد. میگوهایی با بوی شدید «ماهی» یا آمونیاک مانند احتمالاً فاسد شده و مصرف آن ناامن است.

شما باید میگو را از یک تامین کننده آگاه و معتبر خریداری کنید که بتواند به سوالات شما در مورد کشور مبدا و شیوه های نگهداری میگو پاسخ دهد.

طرز پخت میگو
اطمینان حاصل کنید که میگوی پخته شده شما از نظر بافت سفت و سفید با رنگ قرمز یا صورتی ملایم باشد.

میگو را می توان به عنوان پیش غذا یا در ظرفی مانند کاری یا سرخ کردنی آماده کرد. می توان آن را با آرد سوخاری پوشاند یا روی چوب کباب پخت (18).

خلاصه
برای انتخاب میگو با کیفیت بالا، مهم میگو صادراتی بسته بندی که بو و رنگ آن را در نظر بگیرید. برای دریافت بهترین کیفیت محصول را از یک تامین کننده معتبر خریداری کنید.

خط پایین
میگو سرشار از چندین ویتامین و مواد معدنی است و منبع غنی پروتئین است میگو پفکی ترد خوردن میگو همچنین به دلیل محتوای اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان آستاگزانتین ممکن است سلامت قلب و مغز را تقویت کند (منبع معتبر 7).

اگرچه میگو کلسترول بالایی دارد، اما تاثیر منفی بر سلامت قلب پیدا نشده است (منبع مورد اعتماد 8).

با وجود مزایای سلامتی میگو، نگرانی هایی در مورد کیفیت میگوهای پرورش یافته در مزرعه وجود دارد که ممکن است به آنتی بیوتیک ها آلوده شوند.

  • منابع:
    1. Is Shrimp Healthy? Nutrition, Calories, and More
  • تبلیغات: 
    1. ثروتمندانی که با ارز دولتی پولدارتر شدند
    2. مدل های مختلفی از چکمه های زنانه
    3. فواید شگفت انگیز و باورنکردنی سیب که نمی دانستید
    4. شستشو و مراقبت پارچه حریر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.