ساخت آتل فایبرگلاس برای افراد نیازمند توسط پزشک ژاپنی

جراحتی که متحمل شدید به تاندون(هایی) که انگشت(های) شما را خم می کنند آسیب رساند. این تاندون(ها) در طی جراحی ترمیم شدند. شما با گچ گرفتن به خانه فرستاده می شوید تا به شما اجازه دهد در چند روز اول پس از جراحی استراحت کنید.

در اولین قرار ملاقات درمانی با دست، یک آتل فایبرگلاس توسط دست درمانگر برای محافظت از تاندون(های) شما در حین بهبودی در اختیار شما قرار می گیرد.

برنامه توانبخشی برای محافظت از تاندون(های) ترمیم شده شما طراحی شده است، اما به دست شما اجازه می دهد تا حد امکان حرکت کند تا از سفتی و جای زخم جلوگیری شود.

بسیار مهم است که فقط تمرینات توضیح داده شده را انجام دهید و تمام دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.درد بعد از جراحت یا جراحی و ناراحتی گچ یا آتل شما می تواند خواب را دشوار کند.

همچنین توصیه می شود سعی کنید بازوی خود را بالا نگه دارید، اما این وضعیت می تواند خواب راحت شبانه را نیز دشوارتر کند. کمبود خواب می تواند بر درد تأثیر بگذارد و تمرکز را دشوارتر کند. متداول است که بعد از جراحت یا جراحی، کیفیت خواب شما ضعیف است.

استفاده از کوسن یا بالش برای حمایت از بازو می تواند به بالا نگه داشتن آن کمک کند و شما را راحت تر کند. باید بالای قلب شما بلند شود. مصرف برخی مسکن ها قبل از خواب می تواند به مدیریت درد کمک کند.

بدتر شدن درد در شب شایع است و این درد باید در دو هفته اول برطرف شود. اسپلینت خود را بردارید یا بیرون نیاورید مگر اینکه درمانگرتان به شما دستور داده باشد.

تمیز و خشک نگه داشتن بازوی خود هنگام استفاده از آتل یا اگر زخمی دارید که در حال بهبود است، مهم است. این برای محدود کردن خطر عفونت و اجازه دادن به زخم ها برای بهبود بدون تاخیر است.

اگر زخمی ندارید، آتل در حمام پوشیده می شود تا از آسیب شما محافظت شود و به طور تصادفی یا اشتباهی از دست خود استفاده نکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.