رویه کفش چرمی

کفش یکی از کفش‌هایی است که برای محافظت و آرامش پای انسان در حین انجام فعالیت‌های مختلف طراحی شده است. از کفش ها به عنوان یک وسیله تزئینی نیز استفاده می شود. طراحی کفش ها در طول زمان و از فرهنگی به فرهنگ دیگر بسیار متفاوت بوده است، و ظاهر آن در اصل به عملکرد بستگی دارد. هر کفشی دارای قسمت بالایی است که به نگه داشتن کفش روی پا کمک می کند. در ساده ترین موارد، مانند صندل یا دمپایی، این ممکن است چیزی بیش از چند بند برای نگه داشتن کفی در جای خود نباشد. کفش های بسته مانند چکمه ها، کفش های کتانی و اکثر کفش های مردانه رویه پیچیده تری خواهند داشت. این قسمت اغلب تزئین شده یا به سبک خاصی ساخته می شود تا جذاب به نظر برسد. ساخت رویه کفش تقریبا 50 درصد از ساخت کفش است.

آیا کفش چرم را می شود رنگ کرد؟

بازار
صنعت چرم و کفش چرم پاشنه سه سانتی – بررسی اجمالی، عملکرد صادرات و چشم اندازها صنعت چرم جایگاه برجسته ای در اقتصاد هند دارد. این بخش به دلیل ثبات در درآمدهای صادراتی بالا شناخته شده است و در بین ده کشور برتر درآمد ارزی کشور قرار دارد.

با گردش مالی سالانه بیش از 7.5 میلیارد دلار، صادرات چرم و محصولات چرمی طی دهه های گذشته چندین برابر افزایش یافته و در سال 12-2011 به 4.86 میلیارد دلار رسیده است و نرخ رشد تجمعی سالانه حدود 8.22 درصد (5 سال) را ثبت کرده است. صنعت چرم از مواد خام فراوانی برخوردار است زیرا هند دارای 21 درصد گاو و گاومیش و 11 درصد جمعیت بز و گوسفند جهان است. علاوه بر این، نقاط قوت نیروی انسانی ماهر، فناوری نوآورانه، افزایش انطباق صنعت با استانداردهای زیست محیطی بین‌المللی و حمایت اختصاصی صنایع وابسته است. بخش های جامعه اشتغال زنان در بخش محصولات چرمی با حدود 30 درصد سهم غالب است.
اگرچه هند دومین تولید کننده کفش و پوشاک چرمی در جهان است، هند سهمی نزدیک به 3 درصد در تجارت جهانی واردات چرم به مبلغ 137.96 میلیارد دلار (2010) دارد.

مراکز عمده کفش پاشنه 3 سانتی و محصولات چرمی در هند در تامیل نادو – چنای، آمبور، رانیپت، وانیامبادی، ولور، پرنامبوت، تریچی، دینیگول و ارود واقع شده است. بنگال غربی – کلکته؛ اوتار پرادش – کانپور، آگرا، نویدا، ساهارانپور؛ ماهاراشترا – بمبئی پنجاب – جالاندهار کارناتاکا – بنگلور آندرا پرادش – حیدرآباد ; هاریانا – آمبالا، گورگائون، پانچکولا، کارنال و فریدآباد؛ دهلی مادهیا پرادش – دیواس ; کرالا – کالیکات و ارناکولام / کوچین

تمیز کردن کفش چرم با استفاده از روغن زیتون - مجله اینترنتی زودشور

قیمت کفش ایمنی ملی

نقاط قوت بخش چرم هند

منبع مواد خام خود – سالانه 2 میلیارد فوت مربع چرم تولید می شود
برخی از انواع پوست بز / گوساله / گوسفند دارای موقعیت برتر هستند
پایه برنزه قوی و سازگار با محیط زیست
واحدهای تولیدی مدرن
نیروی انسانی آموزش دیده / ماهر در سطوح دستمزد رقابتی
پشتیبانی سازمانی در سطح جهانی برای طراحی و توسعه محصول، HRD و R & D.
وجود صنایع پشتیبان مانند مواد شیمیایی و فرآورده های کمکی
حضور در بازارهای بزرگ – تجربه طولانی اروپا
موقعیت استراتژیک در خشکی آسیا