درب فلزی حیاط که قابلیت انعطاف پذیری دارد

درهای فلزی توخالی بهتر همچنین ممکن است مجهز به یک لوله فولادی از لولای مرکزی تا جیب ورقه ای برای سیم کشی یک قفل برقی و یک جیب الکتریکی در بالای در برای نصب آهنربا برای سوئیچ موقعیت درب باشند.

درب فلزی حیاط درب های مستحکمی هستند که می توانند ضرب و شتم را تحمل کنند، بسته به ارتفاع در، آنها ممکن است به سه تا پنج نقطه نصب لولا مجهز شوند.

درب فلزی حیاط توخالی نیز ممکن است با لمینت پلاستیکی، روکش چوبی یا روکش فولادی ضد زنگ برای دستیابی به جلوه زیبایی شناختی مورد نظر تزئین شوند.

درب

درهای فلزی توخالی اغلب با یک قاب فلزی توخالی عرضه می شوند که با هم یک مجموعه دارای درجه آتش نشانی ایجاد می کنند، درجه بندی آتش 60، 90 و 120 دقیقه در دسترس است.

برای سفت کردن درب موجود در برابر حمله ابزار، رویه مرسوم پوشاندن سمت حمله با ورق فلزی یا ورق فولادی گیج سنگین است.

این راه حل به عنوان شایستگی اصلی آن این واقعیت است که می توان آن را به سرعت با مواد خریداری شده در محل اجرا کرد، روکش باید فقط روی چوب جامد یا چند لایه یا درهای فلزی توخالی قابل توجهی اعمال شود.

نازک ترین مواد روکش توصیه شده ورق فولادی 12 گیج است، باید با استفاده از پیچ‌های کالسکه با مهره‌هایی که از سمت محافظت‌شده اعمال می‌شوند، به طور ایمن به در بسته شود.

مهره ها باید به پیچ و مهره ها جوش داده شوند تا از برداشتن آنها جلوگیری شود، یا در غیر این صورت، می توان انتهای پیچ ها را برای انجام همان عملکرد باز کرد.

قطر پیچ و مهره ها نباید کمتر از 5/16 اینچ باشد و باید بین 6 تا 10 اینچ از هم فاصله داشته باشند و تا حدی که چارچوب در به لبه اجازه می دهد، ترجیحاً بیش از 1 یا 2 اینچ نباشد.