جاشمعی برنجی در روز تولدتان رایگان هدیه داده می شود

شمعدان نگهدارنده یک یا چند شمع است و برای روشنایی، تشریفات و تزئینات استفاده می شود امروزه اکثر مردم جاشمعی برنجی را به عنوان عنصر تزئینی در خانه خود دارند اما در گذشته برای نورپردازی بسیار مفید بوده است قبل از اینکه چراغ برق وجود داشته باشد، در خانه های مردم رایج بود.

به عنوان مثال، اغلب یک شمعدان کوچک در کنار تخت و یک جاشمعی برنجی در اتاق نشیمن قرار می گرفت معمولاً شمعدان ها ظرفی برای جمع آوری موم شمع نیز داشتند امروزه دیگر نیازی نیست، وقتی جاشمعی برنجی خوب می‌خرید به سختی می‌چکند به دنبال یک شمعدان زیبا برای خانه خود هستید؟

در زیر نکاتی را به شما ارائه می دهیم که می توانید هنگام خرید به آنها توجه کنید دامنه بسیار زیاد است، بنابراین انتخاب بسیار دشوار است. البته نکته اصلی این است که خودتان آن را دوست دارید.

جا شمعی

شمعدان هایی با تعداد بازوهای مختلف وجود دارد، به عنوان مثال، شمعدان هایی برای یک شمع وجود دارد – ترکیب چند تا از آنها خوب است و همچنین شمعدان هایی با بازوهای متعدد وجود دارد، معروف ترین آنها شمعدان 7 بازوی یهودی است، اما آنها به عنوان مثال با دو یا سه بازو نیز موجود هستند.
شمعدان ها در مواد مختلفی مانند چوب، فلز و نقره موجود هستند، شمعدان های ساخته شده از نقره یا کریستال واقعی بسیار گران تر از شمعدان های چوبی یا شیشه ای هستند، ترجیحا متریالی را انتخاب کنید که با بقیه فضای داخلی شما مطابقت داشته باشد.
شمعدان ها در سبک های مختلفی عرضه می شوند شمعدان های کلاسیک با طرح های قدیمی و همچنین مدل های آینده نگرانه بسیار مدرن وجود دارد.
شاید شما به دنبال یک کپی از یک برند خاص هستید برندهای معروف زیادی وجود دارند که جا شمعی را طراحی می کنند.

سه بیت اول مزمور 67 شامل دو سطر، بیت وسط سه و سه بیت آخر دو سطر است، دقیقا به شکل منورا! آن را دوباره بخوانید: آیه 5 مرکز شمعدان است، با سه آیه در دو طرف که شش بازوی منورا را نشان می دهد، شماره 2،3 و 4 در سمت چپ و شماره 6،7 و 8 در سمت راست.