تخفیف 90 درصدی دستکش ظرفشویی نخی در بازار تهران

طول عمر یک جفت دستکش ظرفشویی نخی معمولاً با توجه به جنس، تعداد دفعات استفاده و مراقبت از آنها تعیین می شود.

دستکش ها معمولاً با مراقبت با کیفیت حدود سه سال دوام می آورند، در حالی که دستکش ظرفشویی نخی با مراقبت مناسب حدود پنج سال عمر می کنند.

اگر فقط در حال تمیز کردن حمام هستید، ممکن است بخواهید دستکش یکبار مصرف تهیه کنید تا پس از استفاده نگران نگهداری مناسب یا سرویس بهداشتی نباشید برای شست‌وشو، ممکن است دستکش‌های لاتکس با آستر پارچه‌ای بخواهید تا آب وارد دستکش شما نشود و محافظت بیشتری در برابر اشیاء تیز داشته باشید قسمت بیرونی دستکش‌ها را با یک صابون یا محلول ضد باکتری و آب گرم بشویید.

برای از بین بردن کثیفی و زباله دستکش ظرفشویی نخی را به سمت بیرون بچرخانید و با همان صابون یا محلول آنتی باکتریال و آب گرم بشویید که برای شستن قسمت بیرونی دستکش استفاده شده است دستکش ها را با آب گرم بشویید و آویزان کنید تا خشک شوند.

دستکش

با بالا رفتن سن، دستکش‌های ظرف‌شویی ذوب می‌شوند و چسبناک می‌شوند، زیرا مولکول‌ها در حالت خام زنجیره‌ای بلند از پیوندهای بسیار ضعیف به یکدیگر هستند  این زمانی اتفاق می‌افتد که پیوندهای عرضی پلیمری قوی‌تر قطع شده و مولکول‌ها به زنجیره‌های کوچک اولیه خود بازگردند.

حتی با وجود فرسودگی و پارگی زیاد که دستکش‌های ظرفشویی خود را در آن قرار می‌دهم، مدت زیادی دوام می‌آورند – تخمین می‌زنم که باید هر دو ماه یکبار آنها را تعویض کنم – که باعث می‌شود آنها بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند پوشیدن دستکش به شما امکان می‌دهد اشیا را بگیرید بهتر از آن است که هنگام شستن با دست فقط با انگشتان خود بتوانید این می تواند در وهله اول از شکستن کاسه جلوگیری کند. بهترین دستکش های ظرفشویی بدون لاتکس نیتریل ممتاز تمیز دستکش های مقاوم، بدون لاتکس و بدون وینیل دارای روکش گله ای مقاوم در برابر بو هستند.