با کفش اسپرت کاترپیلار راهی فینال مسابقات شوید

برای تشخیص کیفیت کفش اسپرت کاترپیلار باید بر روی شاخص های ظاهری و داخلی تمرکز کنیم.

از آنجایی که نشانگرهای داخلی اغلب به کمک ابزارهای تست نیاز دارند، برای مصرف کننده، تشخیص کیفیت کفش از روی ظاهر عملی تر است.

از نظر ظاهری، کیفیت کفش ها عمدتاً با کیفیت و طرز کار مواد از جمله رویه، زیره و آستر کفش قضاوت می شود، اندازه را می توان اندازه گیری کرد، و کاردستی عمدتاً بر اساس بازرسی بصری، لمس دست، نیشگون گرفتن و هل دادن است.
رویه یکی از اجزای اصلی کفش اسپرت کاترپیلار است، برای کفش های صاف بستگی به نرم و چاق بودن آن دارد، بعد از فشار دادن رویه با دست، پدیده سطح شل وجود دارد، یک رویه خوب باید چاق و نرم، در لمس راحت، با درخشندگی یکنواخت و بدون سطح شل باشد.

پدیده برای رویه کفش اسپرت کاترپیلار باید دقت شود که کرک کوتاه و یکدست است یا خیر و تن نیز باید ثابت باشد.

کفش

آستر قسمتی از رویه است که برای تقویت رویه، جلوگیری از کشیدگی و تغییر شکل رویه و بهبود احساس پا استفاده می شود، بنابراین، یک ماده آستر کفش خوب مانند آستر کفش چرم طبیعی باید دارای لمس خوب، نفوذپذیری هوا و زهکشی رطوبت باشد و نباید به راحتی محو شود. از نظر دوخت کفش نباید چروک و لبه های چربی داشته باشد.

پس از بیش از 30 سال توسعه گسترده و سریع، صنعت کفش چین تجربه زیادی را جمع آوری کرده است و در سال 2012 وارد دوره تحول صنعتی شده است، به عنوان مثال، صنعت تولید کفش صادرات محور با یک بازار بین المللی در حال کاهش مواجه است، همراه با اقدامات ضد دامپینگ و سایر اقدامات حمایتی تجاری از سوی کشورهای بازار عمده، فشار نزولی بر صنعت کفش سازی چین نسبتاً بزرگ است و در عین حال با ظهور شرکت‌های بزرگ، گروهی از کسب‌وکارهای کوچک شکست می‌خورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.