با لباس مجلسی در شانزه لیزه تهران خوشتیپ ترین فرد سال شوید

یکی از نکات برجسته در مجموعه موزه لباس مجلسی در شانزه لیزه تهران یک لباس قرن هفدهمی با جذابیت سلطنتی است که از دریای وادن ظاهر شده است.

این تکه لباس مجلسی در شانزه لیزه تهران علیرغم اینکه تقریباً چهار قرن در بستر دریا بوده است، هنوز در وضعیت شگفت انگیزی خوب است، این یک یافته جهانی منحصر به فرد است،به ندرت لباسی از قرن هفدهم حفظ شده است، دانشمندان انتظار دارند سال ها طول بکشد تا به تمام سوالاتی که لباس مجلسی در شانزه لیزه تهران مطرح کرده پاسخ داده شود.

این لباس از ساتن ابریشمی با طرح گل بافته شده ساخته شده است، در قرن هفدهم به آن فروک یا تابرت گفته می شود، اگرچه او اکنون ظاهری رنگارنگ پر از رنگ های کرم، قرمز و قهوه ای دارد، اما احتمالاً The Dress در ابتدا یک رنگ داشت، کدام رنگ مشخص نیست.

لباس

رنگ‌های اصلی احتمالاً تا حدی پوسیده شده‌اند، در حالی که سایر لباس‌های موجود در همان جعبه ممکن است رنگ‌ها را منتشر کرده باشند، یک یا چند زیر دامن در زیر پوشیده شده است، بالاتنه دارای آستین های ست، با آستین های گشاد و کلاه های آستین است، آستین‌ها دارای منگوله‌های ابریشمی و دکمه‌هایی با روکش نقره یا طلا هستند، اکنون فقط آثار دکمه ها روی پارچه قابل مشاهده است.

طراحان رده بالا مرتباً یک لباس ساختارشکنی را انتخاب می کنند که چین ها در نقاط مختلف لباس ظاهر می شوند تا در نهایت شکل آن را مشخص کنند، با توجه به اینکه این طراحان چگونه این کار را انجام می دهند، یک جایگزین بازی با عنصر ساختارشکنی شده با لایه بندی قطعات برای ایجاد عمق بیشتر و سایه های جدید است.

برای یک مدل ساده از سبک لباس، همانطور که در لباس‌های مینی و میدی خوش فرم دیده می‌شود، یک روکش مانند یک کت بلند سایز یا یک کت جین کوتاه را انتخاب کنید، حتی ساده‌ترین لباس‌ها اغلب گزینه‌ای برای تنظیم جلوه جمع‌آوری ارائه می‌دهند به طوری که می‌توان طول، شکل و سیلوئت را بسته به نیاز لباس‌کننده با آن بازی کرد.