الکل طبی 4 لیتری باعث آتش سوزی یک کارخانه در تهران شد!

توسط DOT الکل طبی 4 لیتری یک ماده خطرناک در نظر گرفته می شود و فقط برای حمل و نقل زمینی در 48 ایالت موجود است.

شماره تلفن و امضای گیرنده برای تحویل مورد نیاز است.

این محصولات را نمی توان به صندوق های پستی تحویل داد.

در صورتی که پس از چندین بار تلاش، محصول تحویل داده نشد، هزینه حمل و نقل، بازگشت کالا و هرگونه هزینه ارسال مجدد به عهده خریدار می باشد.

بازده ناشی از اشتباهات مشتری مشمول 25% هزینه ذخیره مجدد به اضافه کلیه هزینه های حمل و نقل است.

همه محصولات طبق دستورالعمل های سختگیرانه DOT ​​و 49 CFR ارسال می شوند.

به طور معمول از ما سوالاتی در مورد قیمت، کیفیت، تحویل، بسته بندی و سایر جزئیات محصول مهم برای مشتریانمان پرسیده می شود.

سایت های مختلف تجارت الکترونیک و حراج، بهره مندی از فروشگاه های مجازی و توزیع محصولات مبتنی بر اینترنت را برای مصرف کنندگان و بازرگانان آسان کرده است. با این حال، همه محصولات از نظر کیفیت و مشخصات یکسان نیستند.

چه خلوصی برای درخواستم نیاز دارم؟

مارک های متعدد و درجات مختلف IPA (الکل ایزوپروپیل) به صورت آنلاین ارائه می شود. فهرست‌هایی که خلوص “99.8٪” یا “99.9٪” ارائه می‌کنند.

معمولاً این کار را برای ارتقای خلوص درجه ارائه شده انجام می‌دهند. با این حال، استانداردهایی برای درجات مختلف الکل وجود دارد و این استانداردها برای تطبیق محصول مناسب با یک برنامه خاص طراحی شده اند.

مشتریان این محصول باید حداقل 21 سال سن داشته باشند و دانش فنی مربوط به سمیت، خطرات بهداشتی و کلیه مقررات مورد نیاز برای نگهداری، استفاده و دفع این محصول را داشته باشند.

هیچ ضمانتی بیان یا ضمنی نمی باشد. قبل از استفاده با برگه اطلاعات ایمنی مواد (SDS) مشورت کنید. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. خریدار موافقت می کند که در هر صورت در مورد استفاده یا سوء استفاده از این محصول، فروشنده را بی ضرر نگه دارد.

خریدار بدینوسیله با سلب مسئولیت پس از تکمیل این سفارش موافقت می کند.