آتل شبانه شب ها برای صاحبش لالایی می خواند

آتل شبانه و گچ ها تکیه گاه هایی هستند که برای محافظت از استخوان های آسیب دیده و بافت های نرم استفاده می شوند.

یک بازوی بازویی به طور کامل اندام را با یک پوسته بیرونی سخت و سفت احاطه می کند. یک آتل تکیه گاه سفت و سختی را در امتداد تنها بخشی از اندام، با نواحی نرم یا باز در بین آنها فراهم می کند.

آتل ها اغلب در مرحله بلافاصله پس از جراحی یا آسیب استفاده می شوند. این به این دلیل است که یک آتل بهتر می‌تواند تورمی را که اغلب در این مواقع ایجاد می‌شود، ایجاد کند.

پزشک تصمیم خواهد گرفت که کدام نوع حمایت برای شما و وضعیت بازوی شما مناسب‌تر است.شکستگی می تواند در هر یک از استخوان های دست رخ دهد. هر استخوان نامگذاری شده است.

شکستگی می تواند ساده (دو قطعه) یا خرد شده (تکه های زیاد) باشد. شکستگی می تواند بسته باشد (بدون شکستگی در پوست) یا باز (ترکیب) در جایی که شکستگی در پوست روی شکستگی وجود دارد.

شکستگی ها می توانند با درگیری مفاصل در هر دو انتهای استخوان پیچیده شوند (شکستگی داخل مفصلی). شکستگی ممکن است به عنوان بخشی از آسیب پیچیده‌تر رخ دهد که در آن بافت‌های دیگر مانند تاندون‌ها، اعصاب و رگ‌های خونی آسیب دیده است.

برای ویکتوریایی ها، تابستان به معنای فعالیت های زیاد در فضای باز است که از آفتاب، هوای گرم و روزهای ساکن حداکثر استفاده را می کنند.

با وجود مناظر و ماجراجویی‌های متنوع، مردم روزهای خود را به پیاده‌روی در دامنه تپه، دوچرخه‌سواری در زمین‌های دوست‌دار دوچرخه، قایقرانی در دریاها و انجام طیف وسیعی از ورزش‌های تابستانی می‌گذرانند.

متأسفانه، با افزایش فعالیت، آسیب هایی مانند شکستگی استخوان، شکستگی، رگ به رگ شدن و کشیدگی افزایش می یابد.

اگر کسی هستید که دوست دارید در فضای باز بیرون بروید و فعالیت داشته باشید، مطمئن شوید که تابستان امسال آماده شده اید.

اما آتل شبانه چیست راهنمای بالا را دنبال کنید و یاد بگیرید که اگر در ماجراجویی بعدی شما در فضای باز آسیبی رخ داد، چگونه از آتل استفاده کنید.