فروشگاه چرم کفش بز درجه یک

کفش چرم بز دارای چه ویژگیهایی است؟ آیا در خصوص تفاوت های چرم بز و چرم گاو و اطلاعاتی دارید؟ به نظر شما ویژگی انواع چرم بز موجود در بازار چه می باشد و چگونه می توان کفش چرم بز را تشخیص داد؟

فروشگاه چرم کفش بز درجه یک

دسته بندی کفش چرم بز بر اساس رنگ

دسته بندی کفش چرم بز بر اساس رنگاز جمله پرطرفدارترین و پرفروشترین انواع کفشها در بازار، کفش چرم شتر و بز بوده که با وجود زیبایی و جذابیتی که دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در این بین کفش چرم بز یکی از بهترین انواع کفش های چرم بوده که در بازار بسیار پر فروش می باشد.

توجه داشته باشید انواع چرم طبیعی در سه دسته چرم سبک، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین قرار داشته که چرم بز در دسته چرم سبک بوده و به چرم گوسفند چرم نیمه سنگین و به چرم گاو چرم سنگین می گویند.
در حالت کلی باید بدانید چرم گاوی دوام بیشتری از چرم گاو داشته که این امر به دلیل نوع لانولین چرم می باشد.

علاوه بر آن باید بدانید این نوع کفش چرم از لحاظ رنگ بندی نیز در دسته های مختلفی قرار داشته که این امر به خریدار کمک می کند تا کاملا متناسب با سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب کنند. از جمله زیباترین رنگ بندی این کفشها می توان به کفش چرم بز قهوه ای تیره، مشکی، قهوه ای روشن ، عسلی و … اشاره کرد. البته به صورت کلی باید توجه داشته باشید از آنجایی که این کفشها از چرم طبیعی بزی تولید می شود تنوع رنگ کمتری نسبت به کفش های چرم مصنوعی دارد.

از طرفی تنوع در نوع پاشنه کفش های زنانه تولید شده از چرم بزی، این امکان را به خریدار می دهد تا متناسب با سلیقه خود این محصول را خریداری کند.

مرکز فروش کفش چرم بز ارزان

مرکز فروش کفش چرم بز ارزان

رونق خرید و فروش کفش چرم بز ایجاب کرده است که امروزه تولیدی های زیادی در سراسر کشور اقدام به تولید و ارائه این محصول نمایند. از مهمترین عواملی که موجب رونق خرید و فروش این نوع کفش شده است ویژگی های منحصر به فرد کفش چرم بز می شود.

در خصوص قیمت کفش چرم بزی باید بدانید در حالت کلی چرم گاو از چرم خام بز گران‌ تر بوده که البته نوع دباغی و فیشینگ تاثیر کاملا مستقیم بر روی قیمت چرم دارد. حال خریدارانی که قصد تهیه کفش چرم بز به صورت عمده را داشته باشند می توانند این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند و توجه داشته باشید این امکان برای تمامی هموطنان در سراسر کشور وجود دارد.

16

  1. خیلی خوبه که کفش ها از رنگ بندی متنوعی برخوردار هستن و ادم میتونه انتخابش رو در تنوع بالا انجام بده

  2. بنظرم بخاطر دوام بیشتر چرم بز نسبت به چرم گاوی استفاده از آن در صنایعی مانند کفش و کیف فراگیر تر باشد.

  3. سلام کشور ما به دلیل تنوع شرایط آب و هوایی از مراکز تولید چرم طبیعی گاو و بز است و به دلیل استفاده سنتی از این چرم در طول سالیان متمادی ، بازار گسترده تری نسبت به چرم مصنوعی دارد . این عرضه امروز به صورت عمده و از راه اینترنت آسانتر شده است .

  4. سلام چرم بز به علت مرغوبیت در تولید کفش زنانه و مردانه بازار مناسبی در بین مردم کشور ما دارا می باشد و به دلیل تولید بومی از مزیت نسبی قیمت ارزانتر نیز بهره می برد .

  5. اینکه در پاشنه کفش هم چرم بزی می‌تونه متنوع تر از چرم گاوی باشه و علاوه بر اون ارزون تر باشه خیلی خوبه واسه ما خانوما

  6. سلام تنوع رنگ و طرح محصولات شما عالی است و من دنبال خرید و ارتباط با فروشگاه شما هستم تا بتوانم برای فروشگاه خودم از شما خرید کنم .

  7. سلام چرم معرفی شده در فروشگاه شما از نظر ظاهر خیلی خوب است و بنده به دنبال ارتباط با فروشگاه شما هستم تا از انواع چرم های طبیعی فروشگاه شما بازدید کنم و برای شهر خودم از فروشگاه شما استفاده و خرید کنم .

  8. سلام
    ممنون بابت سایت عالی اتون.یه سوال
    آیا در سرما و گرما ترک نمیخوره؟
    و نیز چه نوع واکسی براش مناسبه
    ؟
    لطفا راهنمایی کنید

    • سلام
      وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوال خود، از قسمت “مشاوره و فروش” در سایت با کارشناسان ما در این بخش ارتباط برقرار نمائید.

    • سلام امین عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  9. سلام خدا قوت واقعا جالب هست من فک میکردم از چرم گوسفند برای ساخت کفش استفاده می شود ولی فهمیدم که چرم بز جزو چرم های سبک و مناسب کفش هست

    • سلام رضا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.