بیماری با سینی یکبار مصرف دندانپزشکی دندانپزشک خود را به قتل رساند

محصولات یکبار مصرف بیمارستانی که بلافاصله پس از استفاده دور ریخته می شوند، ایمنی بیمار را تضمین می کنند و خطر آلودگی و عفونت را از بین می برند.

در صورت استفاده صحیح از سینی یکبار مصرف دندانپزشکی تنها بر روی یک نفر، احتمال انتشار میکروب و بیماری بین بیماران و پرسنل پزشکی بعید است، علاوه بر این، استفاده چندباره از یک دستگاه احتمال شکستگی آن در حین جراحی را افزایش می دهد، خطری که باید از آن اجتناب کرد.

اقلام قابل استفاده مجدد پس از هر بار استفاده باید تمیز و استریل شوند، به عنوان مثال، هنگامی که پس از استفاده در اتاق عمل برای جراحی باز می شود، تمام ابزار باید استریل شوند تا خون، بافت و سایر آلاینده ها حذف شوند.

محصولات پزشکی یکبار مصرف آماده مصرف هستند و پس از استفاده دور ریخته می شوند.

سینی

این باعث صرفه جویی در وقت کسانی می شود که از آن استفاده می کنند، نیازی به درگیر کردن کارکنانی که می توانند کار دیگری انجام دهند وجود ندارد، کارایی استودیوها و سازه ها را افزایش می دهد.

در حالی که دستگاه های پزشکی یکبار مصرف ممکن است گزینه گران تری به نظر برسند، اما معمولاً در دراز مدت مقرون به صرفه تر هستند.

دستگاه های قابل استفاده مجدد نیاز به خرید قطعات یدکی یا لوازم جانبی، نگهداری، استریل کردن، تمیز کردن دارند، محصولات پزشکی یکبار مصرف تخصصی نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند، هیچ هزینه ممکنی برای تعمیر وجود ندارد، آنها نیازی به استریل کردن ندارند.

آنها کیفیتی مشابه محصولات قابل استفاده مجدد اما با قیمت نهایی پایین تر ارائه می دهند، با تغییر به لوازم پزشکی یکبار مصرف، می توانید صرفه جویی قابل توجهی را مشاهده کنید.

آنها نسبت به اقلام قابل استفاده مجدد با محیط زیست سازگارتر هستند، زباله های تولید شده در قالب مواد شیمیایی و آلاینده های هوا در طول تولید دستگاه های پزشکی قابل استفاده مجدد برای کره زمین بسیار مضر است.

محصولات یکبار مصرف، اگر به درستی دور ریخته شوند، مشکلات کمتری ایجاد می کنند، وسایل پلاستیکی زیست تخریب پذیر و وسایل دیگری وجود دارند که مواد آنها به راحتی قابل بازیافت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.