با استفاده از پای مرغ قالبی پوست خود را چندین برابر روشن کنید

بسیاری از ما با فواید آب پای مرغ قالبی برای سلامتی آشنا هستیم، واقعاً، به عنوان یک علاقه‌مند واقعی غذا، نمی‌توانم به اندازه کافی بر اهمیت نوشیدن آب استخوان تأکید کنم.

باید «نان و کره» همه باشد، یک پایه همراهی که مدتها در کنار شما زندگی می کند، در اکثر فرهنگ‌ها در طول تاریخ از آب استخوان به دلیل اهمیت تغذیه‌ای، تطبیق پذیری و خوش‌مزه بودن آن استفاده شده است.

پزشکان طب چینی از آب استخوان برای تقویت کلیه ها، حمایت از سیستم گوارشی و ساختن خون استفاده می کنند.

اصطلاح پنی سیلین یهودی برای سوپ مرغ استفاده می شود که به مهار التهاب سلولی و کاهش علائم سرماخوردگی معروف است و چای انگلیسی sip beef یا آبگوشت گاو که از دوران ویکتوریا استفاده می شد.

پای مرغ

سوپ استخوان قرن هاست که به سلامت مفاصل، ایمنی، سلامت روده و موارد دیگر کمک می کند.

مواد مغذی از استخوان‌ها و غضروف‌ها بیرون کشیده می‌شوند و به آرامی به طلای مایع تبدیل می‌شوند سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و حس خوبی دارند.

مغز استخوان اکسیژن را به سلول های ما می رساند، کلاژن سلول های مغز و استخوان های ما را می سازد و سلول های آسیب دیده روده ما را بازسازی می کند.

این واقعاً یک مکمل فوق العاده طبیعی است، وقتی افراد پیر می شوند، میزان کلسیم کاهش می یابد و سلول بازسازی می شود.

اگر پای مرغ را به طور منظم مصرف کنیم، داستان متفاوتی خواهد بود، زیرا دارای مواد مغذی زیادی مانند کلسیم، پروتئین، غضروف و کلاژن است که به تقویت مفاصل و جلوگیری از شکننده شدن استخوان در سنین بالا کمک می کند.

پای مرغ به طور گسترده در دسترس است از خواربارفروشی، قصاب، تا مرغ مرغ محلی شما، یافتن منبع باید نسبتاً آسان باشد.

توصیه می کنم همیشه مقداری را در فریزر نگه دارید چون وقتی بیماری شروع شد، مقداری اضافی را در قابلمه یا سوپ مرغ خود بچسبانید، بدن شما به خاطر آن شما را دوست خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.